Lusterka reklamowe
Promocja Twojej firmy w niecodzienny sposób.
2018-06-20, 12:32

Prowadzisz salon fryzjerski, salon piękności albo... gabinet luster? Szukasz sposobu na efektywną, a przy tym oryginalną i odwołującą się do tego, czym się zajmujesz, promocji? Może lusterka reklamowe?

Małe lusterka, które mieszczą się w torebce, a nawet w kieszeni, są niemal obowiązkowym elementem wyposażenia każdej kobiecej torebki. Panowie z pewnością też doceniają możliwość skorzystania z lusterka w wielu okolicznościach. To nie tylko kobiecy gadżet! Tak czy inaczej lusterka reklamowe z nadrukiem promującym Twoją markę to praktyczny gadżet dla Twoich klientów i coś, co przyciągnie uwagę przyszłych potencjalnych klientów.

Lusterka reklamowe dźwignią handlu

Wyobraź sobie sytuację, w której klientka Twojego salonu, sklepu czy jakiegokolwiek innego miejsca otwiera w tramwaju torebkę i wyjmuje z niej lusterko reklamowe. Przegląda się w nim, a z drugiej strony widnieje piękna wizualnie grafika z logo Twojej firmy. Współpasażerowie ją zauważają i w ten sposób w ich świadomości jest już zaszczepiona wiedza o istnieniu Twojej marki. Teraz szanse, że wybierze Twój salon/sklep spośród innych dostępnych na rynku jest większa. I tak kręci się biznes.

Zamów u nas lusterka reklamowe i wypromuj się!

KONTAKT / AUTOR
przypina
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.